...::::: پاتریس موبایل :::::...

saeedrad65 : مرجع آموزش های فوق تخصصی موبایل ـ جهت دریافت هرگونه رام با این یاهوآیدی تماس بگیرید

...::::: پاتریس موبایل :::::...

saeedrad65 : مرجع آموزش های فوق تخصصی موبایل ـ جهت دریافت هرگونه رام با این یاهوآیدی تماس بگیرید

...::::: پاتریس موبایل :::::...
پیوندهای روزانه

 
برای اولین بار آموزش هارد ریست تبلت هوآوی s8-301u از پاتریس موبایل
100درصد تضمینی و کاملا تست شده
Huawei s8-301u Hard reset from patris mobile 100% work
 
قابل توجه عزیزانی که می خواهند بدون استفاده از فایل فلش ، مشکلاتی از قبیل هنگ روی آرم، پاک کردن تمام اطلاعات تبلت ، حذف پترن و ... را حل کنند
متاسفانه هارد ریست این مدل کاملا با روش هایی که برای سایر گوشی ها و تبلت های هوآوی استفاده می کردیم متفاوت بوده اما توسط راه حلی که به شما معرفی می کنیم می توانید تبلت خود را در کمترین زمان ریست کرده و از آن لذت ببرید
 
توسط تیم پاتریس موبایل جدیدترین فایل ها و آموزش ها را داشته باشید
 
 

 

بعد از پرداخت، آموزش دقیق تقدیم حضورتان می گردد
 
 
درصورت بروز هرگونه مشکل احتمالی اعم از مشکل در پرداخت آنلاین و یا نیاز به هرگونه راهنمایی لطفا ازطریق ارسال ایمیل به saeedrad65@yahoo.com و یا ارسال پیامک به شماره 09156000596 اقدام فرمایید
 
عزیزان توجه داشته باشند که شماره فوق فقط جهت ارسال و دریافت پیامک بوده و لذا به تماس های تلفنی پاسخ داده نخواهد شد
 
 
توسط تیم پاتریس موبایل جدیدترین فایل ها و آموزش ها را داشته باشید
 
هزینه آموزش: 1000 تومان
 
 
 
 
 
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۷
مدیر سایت پاتریس موبایل

نظرات (۲)

سلام همکار گرامی ادم برا هرچیزی که پول نمیگیره چون این اموش خیلی راحته هرازگاهی هم باید بدون پول کار بکنی تا مورد رضایتت خودتم باشه .یاحق

اگه روشی که شما میگین گرفتن دکمه ولوم + و اتصال سیم شارژ می باشد .این روش برای من جواب نداده .لطفا بفرمایید اگه روش شما غیر از اینه من پول واریز کنم .البته 1000 تومن  چیزی نیست .ولی من از بس روشهای مختلف آزمایش کردم دیگه از تبلت خودم ناامید شدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی